lalalala

ENTER

Tuesday, January 8, 2013

when i was your friend.

hari ni aku benar benar kecewa.
kehilangan seorang kawan yang aku rasa cukup bahagia bila bersamanya.
tapi tu lah, memang hidup aku ni susah orang nak terima,susah orang nak terima.
my pride my ego my needs and my selfish ways~
caused a good,strong woman like you to walk out my life...
now i ll never,never get to clean up the mess i made...
and that haunts me every time i close my eyes...

i dont know what to say anymore.
lagu untuk mu kawan~
Dua tiga kapal belayar di samudera
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama
Menikmati indahnya dunia
Kerna

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita ke hulu
Berenang-renang kita ke tepian
Kita berbeda
Untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita menjadi

Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia

Tiada bukit yang terlalu tinggi
Untuk kita daki bersama
Dan tak ada laut yang terlalu dalam
Untuk diselami

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya
Untuk selamanya setia
Setia setia