lalalala

ENTER

Wednesday, January 9, 2013

ALAM season 2!

all right first of all thanks to you because read this entry.
start ahad ni, 13 jan 2013 aku dah masuk sem ke dua.
ape yang boleh dicakap setakat ni, aku takut sem 2 ni sebab banyak main calculation and practical.
seriously aku memang lemah bab bab calculation ni.
first thing yang aku risau, pasal pointer aku sem 1.
macam nak tak nak je kene buang..
aku risau jugak walaupun result tak keluar lagi..
yelah kan...
aku rase banyak jugak subject yang aku gagal.
im afraid if im choose the wrong course.
tapi ni lah course yang aku nak..
hurm..
mungkin betul ape member member aku cakap...
baik aku ambik ICT dulu sebab aku ni ade la sikit knowledge pasal ICT
tapi tu lah....aku minat lagi nak jadi seafarer..
aku sekarang pikir duit je ni..
haish...
ape ape pun menyesal tak gune.
go on jelah sem 2 ni
hope berkurang sikit subject ni aku boleh concentrate la
in syaa Allah..