lalalala

ENTER

Friday, March 16, 2012

suka duka PLKN [salam perkenalan]



O.O what???? PLKN????
serius???  kenape mesti daku lalui semua ini????

                                                 they said plkn mcm nak ragging orang??
BETOI KE WEI???

no..... actually kan..... plkn memang seronok kalau dipikirkan balik....
Sebab plkn nie enjoy taw.....
meh sini aku cite sket.....

first day mase masok plkn ......
                                                             daftar masok memang menyakitkan hati.....
             then masok dorm.....mase tuh rase memang Sunyi....
then aku berkenalan la dengan beberape warge yg duduk se dorm dengan aku.....
first  aku jumpak Amal,behavior dye memang PELIK.
why? sebab mase aku masok dorm aku tertinggal bag kat dewan~
then dye tanye....
                                                                              mane bag kau?
then aku jawab: kat dewan...
then dye teros pegi dewan ambik bag aku?
                                                                             yeah.....bagi aku perangai tu memang pelik?
then hari ke 2,ramai yang dah masok dorm.....
mase 2 aku start kenal asyraf A.K.A jon.....yeah....dye takde la pelik sangat dari amal....
aahahahaha....
lepas 2 aku kenal dengan aizuddin ataupon Sam...ahahahaha takde komen....
and member2 yang laen,zack,jinkoi,nizam,chuan,syuk, man,topek.....banyak lagi lah.....

then bermule la pengalaman baru ku...............


ha......kat sini aku nk cite sket pasal topek nie....
                                                                                           


                                                                                         dah 3 hari katil sebelah aku kosong tak berpenghuni.
aku berkata-kata: sape la yg dok sebelah aku ni..sesat ape?
mungkin dye lambat sampai???
biar kan jela.....



then malam hari ke-3 ade pemeriksaan dorm oleh timbalan komandan pengurusan.......
                                 mase 2 semue dah ade kawan sekatil masing-masing kecuali aku..
                                         then bile no index dipanggil......
 371! ye tuan!
                                 372! ye tuan
373! ye tuan....!!!(bunyi dekat belakang dorm)
                                                                                lantas hati ku menyoal kepade ku......
                              nape dye duduk blakang ??
dengan segan silu dye pon pindah ke katil bersebelahan dgn katil aku.....
then kami pon berkenalan.......


tu baru kisah member.....
next post [ rindu mula terasa]
wait! wait! wait!!