lalalala

ENTER

Wednesday, March 21, 2012

spm O~ spm~

arrhhhhh..............
entah la...
errrrr....
hadui.....
big effort,big result
small effort,small result....
then what can i say.....
im loser.....
entah!
tak boleh nk salahkan sape2.....
memang salah aku pun tak blaja betoi2~
then 5 taun aku blaja....
just dpt 3A je
then aku bersyukur sebb subject killer aku....lulus......
addmath aku dapt D?? hahahaha,mcm tak pecaye je.....
time test dulu aku punyer markah 12 13 je???
then how miracle aku dapt D....
then kimia aku?? hurmmm hampe....dapat C je.....
tapi still kepujian kan????
then physics aku.....dapt B.....
dont know....how aku bole dapat B.....ok la tuh...alhamdulillah~
subject2 laen.....
sejarah dpt B+....
sains pertanian yang aku harap dapat A tu pon....dpt B je....
arhhhh......
tension siot!
rempit laju2 kang pastu langga tiang....
tkde migrain~
:/
hurm.........
so......sekarang no need to sad,freakin tear drop or what.....
theres a long journey....
insyaAllah aku nak masok U then ambik course maintenance aircraft engineering.....
or something yang aku boleh bawak.....
pray for me....
see ya.....
T_____T'